torsdag 27 januari 2011

Äntligen!

Hej !

Äntligen har vi fått trådlöst Internet tillbaka! Nu kan man använda Skype, och lägga upp bilder och allt vad man nu vill. Det trådlösa fungerar bäst inne på toan i våran stuga :) Men just nu sitter jag i sängen och har precis återhämtat mig efter att ha varit magsjuk under typ 5 timmar. Det har varit något som har gått här på lägret och det är flera som har insjuknat i någon typ av magsjuka, men som tur är packade Angela (peters mamma) ner febernedsättande tabletter, så jagf känner mig lite bättre nu och kan i alla fall sitta upp i sägen och skriva!

Dagen har annars spenderats i Honolulu. Volontärerna från campet blev tillfrågade om att stå en dag på stan och berätta om hur det fungerar att volontära inom YMCA här på Camp Erdman. Detta var riktigt kul och vi fick chansen att träffa på en hel del kul människor och en och annan knäppskalle!

Igår var vi på en basketmatch som spelades av ett collegelag, matchen var inte riktigt i klass med det vi trodde men kul var det att se lite basket! Har en bild på en kille som liknar mina kära Aluko's i spelstilen med ett stort affro på köpet!

Nästa vecka kommer vi att hålla i alla aktiviteter själva, vilket jag verkligen ser fram emot!

Just nu har vi en grupp på 20 militärer här och en liten skolklass som lämnar oss i morgon.


P & K

Elsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar