lördag 26 februari 2011

Shake it like Shakira!

Hej!! Hoppas ni alla har det bra som vi! 

I dag har vi haft en riktigt, riktigt hetsig dag. Full rulle 24/7- men jag menar SÅ SKA DET VARA! 

Nå väl... Dagen började kl 8.00 med frulle följt av Klättervägg och pilbågsskytte. Zandra och jag var ansvariga för att hålla schemat i rull och det sköttes ju galant va! Ungarna klättrade på som små ödlor och sköt pilbåge så det bara visslade om det. BULLS EYE!!

Zandra fortsatte sedan med dessa aktiviteter medan jag begav mig iväg upp emot bergen för att ta med mig en grupp upp in tha Odyssey! Hell yey! Vilken grupp av ungar, långa, smala, korta, tjocka, glada, ledsna, rädda, nervösa, livrädda.. Ja, tillslut efter många om och men kom vi upp ALLIHOPA. Några tog bara ett par steg ut på vajrarna medan en del ville köra hela banan ut.

Vi går efter något som vi kallar "challenge by choise" på Camp Erdman- innebär kort och gott att du kör så långt du pallar, utmana dig själv i den mån du kan! Detta gjorde hela gänget och jag är mäkta stolt över dem allihopa! 

Efter Odyssey begav jag mig till poolen för att möta upp Zandra för vårat första lifeguardpass tillsammans. 60 kidz var redo att attackera plurret! Givetvis gick det strålande och alla kom upp ur poolen väl i behåll. - Snabb simtur och lite lek i poolen för mig och Zandra för att sedan slänga i oss en middag bestående av mögglig parmesan i princip..... 

CAMP FIRE!!! Kvällens lägereld leddes mer eller mindra av mig och Zandra tillsammans med barnen som hade olika uppträdanden på lager! Vi hade bland annat en tjej som dansade utav bara tusan, hon skakade allt som fanns att skaka på hennes lilla kropp, det var det sjukaste både jag och Zandra någonsin sett! Hon var bättre än de bästa, SLÄNG DIG I BACKEN SHAKIRA! Fantastiskt kul att se. 

Nu är det snart läggdags för mig, Zandra den liraren har lyckats få ledigt i morgon så hon lär väll lägga sig på plajan medan jag sliter ut mig. Well... Have an amazing night yall <3 <3  

P & K

 Odyssey
 Professional Archery lady
 Professionals....
Tillhör vardagen vid det här laget... tråkigt nog va...!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar