onsdag 23 mars 2011

Lata dagen i dag...

Hej hopp!

I dag är det Onsdag och dagen innan dagen då vi är OFF igen. Nu är det bara en vecka och 4 dagar tills vi sitter på planet hem igen. Har inte denna tiden bara flugit förbi??? Jag kan knappt förstå det!!

Nå väl, i dag är jag inte på schemat alls förutom på KP (kitchen patrol), så jag har suttit inne i arts and crafts och laminerat viktiga lappar. I eftermiddag vet jag inte vad jag skall göra, men förmodligen något liknande.

På campet händer mycket just nu... Duster hit och dit, gnabb och tjaffs bakom stängda dörrar men som ändå kommer fram tillslut. Men jag antar att det kan man inte undvika även då man är på andra sidan jorden. René som vi hade kontakt med innan vi kom hit skall sluta och i dag är hennes sista arbetsdag. Josh som har varit högsta hönset här på lägret har fått nytt jobb och jobbar även han sin sista dag här de kommande dagarna.

Här är lite bilder från festen som vi hade för att ta farväl av Josh!





P & K

Elsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar