tisdag 25 januari 2011

HEJ ALLIHOPA!

Hej varldens basta lasare!

Nu var det ett tag sedan och det finns ratt mycket att beratta!

Just nu har vi en skola har med drygt 100 elever i 12arsaldern. Dagen har bestatt av massvis med  roliga aktiviteter som, pilbagsskytte, swimmingpool, Challenge 1 & 2, lara om olika djurarter osv. An salange skuggar vi de som varit har lange men formodligen under nasta vecka kommer vi att gora allt pa egen hand. Sa vi visar vad vi kan just nu och de ger oss feedback pa vad vi kan forbattra!

Forra veckan blev jag framrostad till veckans basta STAFFmember av de andra vilket verkligen var superkul! Jag har fatt kanslan av att de ar valdigt nojda med oss har pa lagret.
\
I sondags var i vi i kyrkan for att lyssna pa varan kompis Willie som spelar trummor, den gudstjansen var en upplevelse och vi har sagt att det var nog forsta och sista gangen vi gar till kyrkan har pa Oahu. Vi blev mycket mycket varmt valkomnade men det var svart att hanga med pa allt som hande och vi kande att vi mest var ivagen for de andra, men en upplevelse var det verkligen!

Annars ar vadret underbart och vi har gjort nagra akturer har pa on. Vi har blandannat varit inne i Honolulu, Waikiki, Whaliwa, det finns mycke kul att titta pa, harliga affarer, god mat och roliga manniskor i ALLA former. I morgon skall jag och Zandra forsoka komma i vag pa en basketmatch som ager rum i narheten av var vi bor. Det ar en collegematch med ett killag som skall vara ratt grymma! Torsdagen kommer att spenderas i en galleria dar vi skall informera och prata om YMCA och beratta om just VOLONTARER som valjer att jobba inom YMCA.

Nu ar det middagsdags och jag maste tyvarr avvika! MEN jag onskar er alla en god morgon och lycka till i skola, pa jobb, pa lediga dagen, pa traningen eller med att fortsatta sova!

(kan inte lagga upp bilder an men jag LOVAR att jag skall bomba bloggen med massor sa fort jag kan)

P &K
Elsa aka. Ehu (blond, blaogd, solbrand hawaiian, mitt namn har pa on)

1 kommentar:

  1. Hej Zandra! Du har fått en kusin till. Gustav Henrik föddes 24 jan 2011 19,55 (Erikas namnsdag). Roligt att läsa er blogg. Idag har solen lyst även på oss. Kramar från Gullveig

    SvaraRadera