torsdag 13 januari 2011

Storm!

Hej allihopa!

Ledsen att det har drojt, men det regnar och regnar och regnar och regnar vilket innebar; vi bor pa North Shore intill bergen dar vi far all varan strom ifran. Nar det blaser i bergen kan trad enkelt falla over ledningarna som ar kopplade till Camp Erdman, och eftersom vi ar den enda bebyggelsen som anvander stromen och ledningarna fran bergen ar det bara vi som drabbas och  problemen prioriteras inte lika hogt som inne i stan eller langre in pa on... Sa for tillfallet kommer vi inte att kunna uppdatera bloggen eller lagga upp bilder! Men men, nu skall jag pasa pa att beratta sa mycket som mojligt for er sa att ni ar uppdaterade!!

Jag kan ju borja med att tala om att jag skriver pa en dator som inte har svenska bokstaver!
Under dagarna som varit har vi gjort klart varan forsta utbildning i livraddning gallande hoga hojder, ex hoghojdsbanan, svingen, och klattervaggen!  Vi har ocksa fatt den utbildningen vi behover i att halla lektioner och aktiviteter for barnen. Sa i dag skall jag borja med min forsta lektion i det hogsta klattretornet! Medan Zandra ar ledig i dag... Nu ar det dags for lunch sa nu maste jag sluta. Men i det stora hela ar det fantastiskt och vi sager till varandra varja dag " vad har vi gjort for att fortjana detta", " ar detta pa riktigt" "hur kan det har vara sant" - men faktum ar ju att vi ar har med KFUM och med massvis med fina barn PA RIKTIGT!!

Ha det nu bra allesammans sa hoppas jag att internet kommer igang snart igen sa att jag kan lagga upp bilder!!

P & K Elsa

1 kommentar:

  1. Jag har aven fixat sa att ni kan kommentera nu (tror jag) :)

    //Elsa

    SvaraRadera