onsdag 9 februari 2011

Wednesday

Jaha ja! Då var det onsdagkväll och dags för läggdags. 


Jag och Sarah fick just en lysande idé att göra en hemmagjord recycling station inne i våran stuga som förövrigt går under namnet Shin cabin. Så nu har vi gjort en fin skylt och fixat ihop en schysst hörna för återvinning. 


I denna stund har jag överfört 1720 nya reggaelåtar till min dator, så gissa vad ni kommer få stå ut med när jag kommer hem?! 


I går var vi på kalas för Sarah som fyllde 21, vi blev inbjudna av Ryan som jobbar i köket här på campet. Vi blev även inbjudna till en seglats med dem någon fin dag vilket jag verkligen ser fram emot! 


Dagens Lifeguardingtest gick jättebra och team Sweden fick full pott i alla övningar! Nu är vi helt slut både mentalt och fysiskt och skall lägga oss om en stund (21.30). Morgondagen kommer att spenderas delvis i poolen men också av läsning och annat som kan göras på land för att sedan övergå till själva slutprovet på fredag! Tror att detta kommar gå galant och de har redan beställt våra lifeguardkläder.


Hoppas att allt går som smort där hemma i kylan! 
Aloha Ehu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar