söndag 6 februari 2011

Family camp OVER and OUT!

Då var den fullspäckade helgen över... Äntligen vågar jag faktiskt säga. Jag tror aldrig att jag varit så slutkörd som efter denna helg. Huvudet är ut och invänt och min kropp är MM (mör och myggbiten). Familjernba var dock helt fantastiska och jag skall lägga upp länken som refererar till en slidshow med bilder från helgen. 


I kväll vankas storfest med tanke på att SUPER BOWL äger rum i dag, i Texas dock, men som ni säkert vet är det otroligt stort i USA.Super bowl Sunday är alltså i dag och matcherna har kommit att bli den mest sedda TV-sändningen i USA någonsin! Det är mera av en högtidsdag här och av den anlednngen slutade vi efter lunch i dag för att alla skall hinna äta massvis med mat och ha kul helt enkelt. 


Zandra och Jordyn hade en liten rolig grej för sifg i dag och jag tänkte visa er lite av det med bilderna här nedan! HAVE A LOOK! 


I morgon börjar vi kl 10.00 med Lifeguardtester hela dagen ut. Så vi får se hur det går, updates i morgon såklart ;)


P & K
Elsa







1 kommentar: